the abba day

ja nu är klockan 9.30 och jag har precis slängt i mig 2 knäckebröd! ddet var underbart att inte behöva vakna utav någon väckarklocka utan att vakna av sig själv! halv 9 tog jag mig upp vilket var nästan för skönt. det blev lite ändrade planer och vi ska åka in med bellas mamma istället! sjukt skönt. och det blir nog en liten fika innan konserten. det ska bli kul och se vad den där abbakonserten innebär, är det den riktiga gruppen tror ni? man kan alltid hoppas! hahaha.och idag ska jag göra något jag inte gjort på snart ett år det är sjukt, jag har nästan fått en förbi för dom .. jag ska klippa mig hos en frisör idag! inte hos min kära syster. (ganska befriande) så jag känner mig lite nervös faktiskt. och hårfärg ska inhandlas också! pirr i pirr. det ska bli kul med lite förändring. jag hoppas att jag kan få lite hjälp med färgen. men jag tror jag har en aning på vilken färg det blir men alltid kul och höra andras åsikter också. dagen kommer bli lång känner jag. vi ska luncha på stan också för jag kommer inte hem förns 3 snåret och vi får ingen mat i skolan beroende på att vi inte är i skolan. (ganska logiskt) men som sagt ha en bra tisdag. jag ska ha det ialla fall. nu ska jag packa väskan och göra det sista innan jag beger mig in till stan.

sweet chariot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0