stockholms-shopping




1. stentvättade jeans (i rätt storlek) - VILA, köpte ett par i somras men jag tog för stor storlek så det kändes riktigt bra när jag köpte dom här i rätt storlek och jag struntar i om det ska vara mörka jeans till hösten men det har jag ändå och jag är så förtjust i stentvättade grejer så det var ett bra köp och dom var urbilliga med 300 kr.
2. cardigan med stora fickor - topshop, 270 kr.
3. spetströja - gina tricot (ny modell) ville ha den från monki men eftersom den är slut överallt så blev det den här och den ser likadan ut i modellen som monki's. 200 kr.
4. jeansväst - ginatricot 250 kr. har kollat efter den i norrköping men den finns bara i 40/42 liiite för stort och så såg jag den och blev så glad. wi.

Allt var så efterlängat. igår var en bra dag för mig. jag köpte grejer jag läääänge suktat efter och det kallar jag bra shopping ihh.

Kommentarer
Postat av: Anonym

wooho, alla dom där plaggen har jag. snyggt ;)

2008-11-01 @ 18:44:25
URL: http://maaija.devote.se
Postat av: Beccs

ååh vilka fina saker :)

2008-11-03 @ 15:07:23
URL: http://metrobloggen.se/rebfre

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0