stenhårt

.. har vi tränat idag! ebba och jag. svinkallt att åka på moppe! nu är jag sådär hungrig som jag brukar bli efter jag tränat och jag tänker fixa mig lite tacos och mumsa i mig. det kommer nog sitta fint ihi. sumering av helgen vart väl: disaster!men sånna smällar får man ta. livet är inte alltid roligt men det känns som jag haft tråkigt lite för länge nu?! det är väl bara jag som är kräsen. måste tänka positivt. måste måste! påtal om positivt så längtar jag till tisdag .. varför dådå? JO! min klass ska in till stan och kolla på abba-konsert (?) och pga av det så börjar vi 11 och slutar vid 12 och så har vi håltimma dagen efter på musiken för att abbakonserten räknas som en musiklektion! äre det inte lite för bra? :D:D så sen blir det nog en runda på stan och då ska ska ska jag köpa hårfärg. nu finns det ingen återvändo! nej nu har jag bestämt mig. brunett ska jag bli! känns lite konstigt att bli det för det jag är nu kan jag inte kalla brunett .. det finns nog inget namn för min (förjäkligt fula) hårfärg. lite kul med förnyning. nej nu ska jag drömma mig bort lite! hejsvej. / the biggest dreamer


Sötast: är du!
Älsklingsmat: mycket skräpmat :D:D

Rädd för: mina känslor och mitt humör
Egenskaper: är en jäkel på att prata för mycket ih
Framtidplaner: flytta till USA!
Favorit färg: svart lättast.
Älskar att: ha pengar och spendera dom!
Hatar att: va luspank!
Saknar: sommar sommar
Gillar att: känna att livet är lyckat!
Det första på morgonen: tänka nej nej nej
Det sista på dagen: lyssna på musik och tänka på mycket
Daglig rutin: äta (haha)

Favorit drink: nått met riktigt frukt i är en stor hit!
Husdjur: 2 jäkligt krävande svarta hundar
Vill helst slippa: att se mina vänner må dåligt :(
Mest nöjd med: är oftast onöjd
Finaste: alltid mina tjejer
Behöver just nu: ett gott skratt
Tacksam för: att musik finns
Dansar till: dansvänlig musik!


Kommentarer
Postat av: Fredda

ofta inte jag är me på finaste då ;P

2008-11-17 @ 18:53:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0