seeeeg lördag

ja som sagt igår var den efterlängtade stockholmsdagen! och den vart lyckad minus vädret. jag var nära till döden men jag klarade mig. det var rätt så kämpigt att gå upp vid 10 över 5 och göra i ordning sig. men jag klarade det! så kom skjutsen vid halv 7och så mötte vi 3 upp milla och johanna. sen inte långt efter kom bussen och det var så skönt, vi satt och åt mackor och pratade så tiden gick faktiskt fort. så var vi väl framme i stockholm och det var så underbart :) vi började att gå lite och kolla och sen så blev det shopping för hela slanten. våran lunch blev på kungshallen (kanske inte säger er något?) men det är INGET stället jag REKOMMENDERAR. usch. + att vi såg 2 "kändisar" KISSIE och CHRISTOFFER från idol 2007. dom som bor i stockholm tillhör väl det vardagslivet att träffa på en och annan kändis till skillnad från oss "lantmän" (haha) men tiden den gick. vi tog en myspys fika på Teaterhuset tror jag det hette .. det var så mycket uppskattat. vid halv 7 tog våran stockholm-dag slut! :( men det var så roligt och trevligt. puss på mina tjejer <3





aw bästa bästa bästa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0