måndag och jag är förkyld

usch börjar bli sjuk, usch. och snö har det också kommit! puh. det är ett jäkligt bra tecken på att det snart är jul och det är exakt en månad kvar till julafton underbart. wi wi. och jag vet faktiskt inte vad jag önskar mig inte en aning faktiskt! :O  och över till en annan grej .. det är sjukt kallt här för vi har nämligen haft lite besök som har bitit sönder våra "värmeslingor" hum. så jag går runt och fryser nu hela jäkla tiden och jag kanske borde suttit och pluggat nu men jag tog mig tid och gå ner och tog en varm dusch och satte mig här. aa just det idag hade vi volleybollturnering och vi avr gamlingar! roligaste jag sett om inte det fulaste också! :D:D haha. nu ska jag dra mig till soffan ciao!
bilder kommer



..
det funkar inte bra det här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0