klagomål

monday bloody monday.
"jag vill bara hem, jag vill bara hem." var det ända som snurrade i huvudet på mig när jag kom till skolan! jag hatar måndagar. jag hatar i stort sett allt nu. jag skulle behöva vinna en miljard handla massa kläder och åka till grekland typ och bosätta mig där för några månader sådär. det skulle vara ren lycka! som camilla sa: jag behöver lite sol och få energi. få äta god mat varje dag som t.ex idag när jag kom hem vad stod påmatlistan då om inte - KÅLDOLMAR! rena rama självmordet så det blev en sjuhelsike god macka eller två .. men ändå! jag förväntade mig en god middag men mamma lyckas aldrig imponera mig. fan också. för att bli lite svettig på saken ska ebba och jag åka och träna jag får inte tag i camilla och då antar väl jag att hon avstår att träna? rätta mig om jag har fel gumman. det var en bara massa klagomål från min sida idag men sånt är läget. ADIOS AMIGOS!




där ser ni mig. adiosadios senaps-sås

Kommentarer
Postat av: Anonym

hihihi . jag tycker att det skulle vbara underbart .

du har målat fint på paint ;) och nixx , inget samtal från dig ? :O

2008-11-11 @ 11:02:44
URL: http://milluws.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0