jag hatar lördagar



och jag hatar att bli besviken. igår som sagt var det lördag och på schemat stod det 10.30 öppet hus på JB! med milla och bella. men nästan vid dörren så kände vi : nej tack! så vi var där i en ynka halvtimma och sen tog vi oss upp til stan och letade och provade klänningar till nyår. vi hann även med att sätta oss på coffehouse by george och ta en macka! sen kom millas föräldrar och hämtade oss och så förvandlades mitt badrum till en hårsalong! (haha) en nervös bella som skulle förnya sig och en lika nervös "färgare" vid namn cecilia lantz. milla blev åskådare. färgning + slingor! yepp. och nervösa var vi alla men jag visste att det skulle bli fint (och hade jag inte rätt då?) efter 2 timmars hard work och en förnyad isabella så tog vi mopparna till norsholm och blev bjudna på tacos! hemskt mycket uppskattat. 1000 sms senare var vi på väg mot blacka till fredrik! det blev lite singstar,skrattande och guitar hero! vid 12 sa vi adjö och åkte hem. så satte jag mig och försökte kolla på film .. jag lyckades till halv 2 sen slocknade jag. / peace.

före:


efter:


mycket lyckat och så snygg! ( nu är det bara jag som ska förnya mig..)

Kommentarer
Postat av: bäällaaa

aooo. fan va snygg utväxt ;) tack stumpa. jag kände inte igen mig själv imorse när jag såg mig i spegeln =P hihi. så mycket förnyat så mycket TACK!!!<3

2008-11-16 @ 19:13:47
URL: http://www.bellson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0