it's my fault i stand here.

torsdag (kan ingen missat) och imorn är det helgdags! :) :) och nästa vecka längtar jag absolut INTE till.har så sjukt mycket grejer att göra. jag kommer vara väldigt osocial vecka 48 alltså. idag har vart en ganska lugn dag. och vid 5 åkte camilla jag och bella in till stan för att gå på ebers öppet hus. men där fanns inget för mig. jag får lite panik. men jag "längtar" till de geer's öppet hus och kunggårds. men jag är mest inne på de geer. jag vet inte vad jag ska ta mig till om jag inte gillar linjerna! .. usch nu är jag sådär trött och hungrig. och idag ska jag gå och lägga mig tidigt. måste få sova ut är helt slut. ska avsluta med ett hejdå. hejdå.

i stand right here


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0