how did'nt i see it until now? ..

har ni någon gång sagt något ni i efterhand ångrar? det har jag.



tisdag kanske har haft bättre och oregnigare dagar också men den har dagen har varit ganska soft. en hel del grejer har fått klarhet. och jag har fått insikt om hur viktigt det är att fråga hur någon mår. det satte många pusselbitar på plats. skolan gick vääääldigt långsamt men sen efter skolan efter en ruskigt blöt färd hem så åkte vi 3 bella milla och jag i väg och myste. sen åkte vi till camilla tholf. där bella och jag la beslag på millas jätte "lilla" säng. och milla blir lika crazy varje gång. (hahaha) det är bara EN dag kvar i helvetet sen har vi låång helg. fuck vad skönt. ska sova bort båda dagarna ihihi. eller kanske göra något riktigt vettigt? kanske åka in till stan och bara strosa runt.. kanske det låter som en strålande idé? japp. det tror jag. men nu ska jag bege mig till ett slut. så end of this mess.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0