how did we get so mean?

det är som det brukar vara såhär dags! söndag och sliten. kvällen spenderades i skärblacka. men först så var det kalas här hemma för farmor! det innebar mycket, mycket mat! observera MYCKET! haha. jag höll på att spricka. vid 6 tiden blev jag skjutsad till ebba (slö som jag är) så gjorde jag i ordning mig det sista och som vanligt så är vi ute i sista minuten med allting! men vi hann med bussen. och så träffade vi killarna. sen svek dom oss och åkte in till stan och då blev vi kvar i kimstad och sen gick vi hem till ebba i någon halvtimma bara för nöjets skull. sen blev det natt för mig och jag slocknade nästan på direkten. men kvällen var faktiskt trevlig och rolig. som jag inte trodde till en början. har väl inte så mycket mer att få ut i det här inlägget. / allting blir så mycket lättare när man är korkad dum och glad.








forever won't be.

Kommentarer
Postat av: Beccs

:):) Tack så mkt gullunge! Gud vad glad jag blir

2008-11-09 @ 11:59:22
URL: http://metrobloggen.se/rebfre

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0