fredagskväll.mys.pys

ja idag blir en myspys fredag. med familjen. vi ska äta tacos och se på idol. och idag vet jag inte vem jag vill ska åka ut? :(( har kollat på massa nyårsklänningar oh blir så sugen på att handla en klänning nunu! jag hittade en mängd fina. jag hittade en till ett lagom pris och så fanns inte den i min storlek då blir man jäkligt lack. buhä. så det är bara atta fortsätta leta jag hittade några men dom kanske var snäppet för dyra (a) vi får se jag ska ta en sväng på stan också och se om man kan hitta någon där som faller mig i smaken. det blir nog en runda efter öppethus på JB! jag förstår inte varför jag går på alla öppethus (typ) för det finns ingen linje där som intresserar mig .. men det kanske kan göra efter imorgon? vi får se. tacotime snart! mums.


drive drive all day

Kommentarer
Postat av: Becss

Det finns superfina på Stylebystars.se ja la upp en imorse där ifrån som jag vill ha :) ha en mysig kväll tjejen!

2008-11-14 @ 19:35:25
URL: http://metrobloggen.se/rebfre
Postat av: Becss

400 pix :) men eftersom hon användt de bara nån ång fick jag de för 350 :)

2008-11-14 @ 21:43:58
URL: http://metrobloggen.se/rebfre

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0