FREDAG FREDAG FREDAG!

tjo och jag har inte vart här inne på evigheter (känns det som) men nu är jag tillbaka. har haft "sjukt mycket" under den här veckan. men som sagt BACK IN ACTION!  veckan som gott har vart mest deprimerande! hum .. skola/plugg och fått en massa skit kastat på mig från olika håll (inte det roligaste) men stark människa som jag är så är jag på topp hela tiden .. där ljög jag men jag skulle önska att jag var stark!  nu låter jag väl töntig men fine då får väl ni/du tycka det jag orkar inte bry mig mer. snacka skit gör det! usch. jag spyr på skitsnack. över till lite mer roligare grejer IDOL fan vad bäst alla var ikväll! they rock! gud. och alice är och förblir min favorit! hon är en sån därn tjej man bara vill gå fram och krama! påtal om IDOL .. det börjar om 5 minuter. måste springa till teven. ha en trevlig helg. utan planer utan några som helst förhoppningar så önskar jag alla en trevlig helg. hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0