"dåliga-nyheters-tisdagen"

badday! utvecklingssamtalet som jag fasade över och jag hade rätt. allt gick sämst men det är bara att ta nya tag som jonas sa! men nu känner jag mig inte direkt pushad till att göra bra i från mig. när man får så mycket skit på sig. nej nu tänker jag inte tänka på det. men jag borde plugga men det tar jag tag i imorn! och en grej jag längtar efter är min syster student .. kanske låter lite tidigt och så fick jag reda på (som att jag inte redan hade en dåligdag) att jag kanske inte är hemma då när hon tar studenten, min syster! :( jag kanske själv har skolavslutning och jag slutar ju 9:an och allt. och så ska jag åka till liseberg och allt! fytusan vilken jäkla dag. jag vill bara gå och lägga mig och sova så jag kan få vakna upp och ha en underbar onsdag! (haha wish me some luck)

'cuz you're everywhere to me.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0