brown chicks

okej jag sitter med brunt hår nu och jag är väl rätt nöjd. lite missnöjd. men min syster ska köpa ny färg imorgon. och hoppas att mina föredetta slingor går bort (ännu mer) jag är helt slut efter en dag på stan och en liten konsert med abba"tema" måste jag väl få säga. det var några som sjöng och några som dansa, visst det var väl bättre än att sitta i skolan men kändes lite ja det behöver jag inte gå in på. gud jag är så trött så jag nästan inte kan hålla ögonen öppna .. det är ett tecken på att det vart en jobbig dag och att jag måste gå och lägga mig, kommer somna på direkten. ska sätta på lite musik också och bara chilla! tills jag somnar vilket inte kommer ta lång tid. imorn är det tillbaks till skolan igen! :( buh. jag blir bara trött när jag tänker på det. men imorn blir det moppe! för vi har nämligen 2,5 timmas håltimma. underbart! så det blir att åka hem till nån av oss och umgås och jag ska nog sova! kanske inte är att umgås men det kommer behövas. nej nu somnar jag känner jag ... sleep tight.

jag försöker hålla i.


Kommentarer
Postat av: Lisa

färgen ser läcker ut!

2008-11-18 @ 22:21:59
URL: http://lisaeengberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0