återigen

jag hatar lördagar! vi hade lite planer men icke. men trots det så vart det ändå en ganska bra lördagskväll! vi satt på ica först lite för länge kanske haha. sen så ringde det lite och vi gick till konsum och hamnade i en längenhet där med några pojkar. dom åkte och hyrde film och men det var väl ingen film som fick mig i smaken så det var att mest sitta och umgås och prata (och skratta) men nu är helgen över igen. det är hemskt hur fort den går. och nu ska jag ta mig an det jobbiga, läxor läxor. jag ska skriva en uppsats om vävning jätteroligt. och inte hittar jag ett skit om det heller! jättelyckat marie. jag får väl improvisera lite. tro det eller ej men jag längtar lite tills imorgon, kan bero påatt vi har volleyboll turnering och vi ska nog vara snyggast! ha. nej nu är det dags att ta tag i problemen. hejhopp!

superhuman.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0