tillbaks på ruta 1

det hela började med att jag kom hem vid halv 4 slängde i mig 2 mackor,1 banan o ett glas oboy för onyttighetens skulle ihi. men det är ju trots allt fredag. jag satte mig o kollade på teven inte för en lång stund 20 min högst.
sen tänkte jag NAE nu är det dags att ta sig an bloggen och fixa designen och skriva lite inlägg m bilder m.m
jag började med designen och allt flöt på så himmla bra och allt blev super (trodde jag) helt plötsligt var alla mina inlägg bort allt ? jag tog det lugnt och tänkte inte så mycket mer på det .. men det kom inte tillbaka så här sitter jag som en nybörjare inom bloggandet jag menar jag har nästan iaf hållt på i ett år :( lite små trist kan jag tycka men det är ändå lite kul att få starta om på nytt. och designen blev jag ärligt talat hur nöjd med som helst. från det till något helt annat och ganska ointressant men idag/kväll så duka vi ute och satt o mös min underbara familj. det blev taco och massa mumsigt till det. sen pappa och läste lite och vi hade mycket roligt åt det hela :) tack my dear familly. imorn är det minnes-konsert i blacka + bra väder hur sjukt underbart som helst med dom värsta/bästa :D
vi ska dit vid närmare 2 och så får vi se vad dagen har att erbjuda. mmm. peace.


Kommentarer
Postat av: Becca

åh tack så mkt :) kul med alla kommentarer :) blir jätteglad!!

2008-05-10 @ 09:19:40
URL: http://vulnerablee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0