sommar 2008

jag vill igentligen inte skriva det här inlägget
men jag gör det i alla fall. för
varje gång jag skriver att något ska bli
bättre än året innan så blir det det motsatta
men skit samma.

i år ska jag ha den bästa sommaren
jag och mina underbara tjejor
ska ha det så jäkla bra mm :)
jag vill ha en såndärn "2006 sommar"
och med det menar jag den bästa.
har aldrig haft det så bra som jag hade
det då .. och förra året var en STOR miss
hela sommarn kändes bara så jäkla
fucked up. jag hatade den så jäkla
mycket. hela det året var förjäkligt om
jag ska tänka tillbaka. men jag tänker
inte rabbla upp det nu. nej tack.
och nu är det ju inte för långt kvar
tills vi sluta skolan vilket känns helt
underbart mihi. liseberg börjar vi med
också det är helt underbart :)


<3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0