rubrik

avsluta meningarna!

1. Jag lyssnar på.. romantic

2. Jag pratar.. oftast lite för mycket

3. Jag älskar.. min familj, vänner m.fl

4. Mina bästa vänner är.. snygga

5. Min första riktiga kyss.. minns jag knappt ihi

6. Jag avskyr när folk frågar.. om jag är sur

7. Kärlek är.. visst härligt

8.Någonstans, tänker någon på.. mig ih (a)

9. Jag kommer alltid vara.. den blyga (först)

10. Jag är hemligt förälskad i.. vädret trots att jag sitter inne

11. Sist jag grät var.. imorse

12. Min mobiltelefon är.. rätt så knäpp

13. När jag vaknar på morgonen.. är jag sur

14. Innan jag går och lägger mig.. tänker jag lite för mycket

15. Just nu tänker jag på.. min torra arm :O

16. Bebisar.. är söta i mull o lite hull

17. Idag har jag.. ätit godis mm

18. Ikväll ska jag.. se på sanningens ögonblick bästa!!

19. Imorgon kommer jag.. gå till skolan och hem o plugga matte

20. Jag vill verkligen.. ha sommarlov NU fuckers.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0