old things

precis kommit hem
har vart över hos grannen
och dom bjöd på middag.
vart bortkörd från
mitt egna hus idag/kväll
pga av min syster
hade lite 18-parti :)
men det förtjänade
min lilla pärla. då hoppas
jag bara att hon är så gullig
att hon kan slinga mitt hår imorn
gör hon det kommer jag pussa'na
mihi.

dagen spenderade jag med
miss lindgren, vi intagde studs-
mattan och hoppade och fångade
även en och annan bild på
oss flygande mih.

imorn har jag bestämt mig
för att slinga håret mm som
jag skrev lite tidigare några
rader upp. ljusbrunt, jag kanske
aldrig skrev om resultatet från förra
veckan men nae? vart inget nöjd visst
blev det några slingor hit o dit
men jag hade förväntat mig mer
ärligt talat .. that's life.

nu vart jag assugen på
lite snacks och
TITANIC.
mycket bra film för en
sådan dag som denna.

miss fly

image38







and from your lips she drew the broken halleluja

Kommentarer
Postat av: bestisfestis<3

ahhh och vem ä mastafotografen då? ;P vava? UHHHH ;P

2008-05-23 @ 23:26:42
URL: http://belluu.blogg.se
Postat av: becca

HAHA cool bild :D

2008-05-27 @ 13:43:40
URL: http://vulnerablee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0