i'll stand by you

"för jag vill ha dig, för jag har väntat här så länge nu"
det var ungefär sådär jag vaknade upp i morse
radion stod på högsta volym east fm. wii. och tro det eller
ej det var min pappa som lystnade på denna låt ;p ihi.
så jag gick upp och gjorde honom sällskap. så åt vi ffrukost
the hole family. och nu sitter jag här och försöker få en grej att fungera
men det är utan resultat. JAG GER UPP. skit också.

vi ska åka till ica snart då ska jag köpa slingor och godis
är sjukt sugen på godis. har inte ätit det på evigheter
så det blir en riktigt gott-lördag idag mihhhhhhh.


på återseénde


Kommentarer
Postat av: Cassandra

godis är gott ;D

2008-05-24 @ 10:46:28
URL: http://cassandraholm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0