i will tell u another time . .

torsdagseftermiddag:
har haft omprov  .. jag klara't
bakat nyttiga bullar med rivna morötter
i låter det äckligt? ja. är det äckligt ? nej.
( man känner inte moröttsmaken ihi )
jag gav bort alla, jag höll på att spy
efter 4. onödig fakta? svar ja.

jag övergår till något annat.

jag har nya skor wei.
och dom är sådär
ful/snygg and i'm crasy
about them ihi. det är
nästan så jag bara måste
slänga in en bild på dom.
dom ska jag ha mycket nytta
till och min (snart) nya jeans
jacket.

2 dagar kvar tills min konfirmation
wiiih wiiih
synd bara att vi kommer göra bort
oss för en sådär 500 pers
men det tar jag med en nypa salt.

 ?

nu ska jag måla mina
tånaglar och sedan måste
jag slänga in en bild
på dom ful/snygga skorna.
HA.


puss på you all.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0