det är så jag säger det

god förmiddag
god söndag :)

idag vaknade jag vid närmare 5
och det var inte i min egna säng
så nej. det var i soffan jag hade
spenderat min tid. gud vad man
ångrar sig då, i det fallet.
och tänker varför gick jag inte
och la mig? så jag sitter
här med lite ryggont men det
har väl ingen dött utav. jag steg
sedan upp vid halv 10 och satte
på en film i rummet och mös till
det iwi. och så kom jag på OSHIT
det är mors-dag? my god. men systra
mi och jag hade redan spenderat 100 spenn
på en blomma och jag gjorde ett litet gulligt
kort och så. jag tror hon blev nöjd. jag tycker
det viktigaste utav allt är att man visar sin
mammsi att man älskar henne <3 BIG LOVE.

sen behövde jag en aning hjälp med matten
som vanligt. på torsdag är det dags för prov igen
ohh håll tummarna för mig ohh. det finns nog inte en
chans att jag har höjt mig till ett VG ;S tusan.


561908-43

igår eftermiddag/kväll så slingade min syster
mitt hår. och det blev lite ljusare vart nöjd mih.
vart skit rädd när det var helt oranget men
det övergick till blont ;D puhh.

kvällen avslutade jag med att
göra räk-mackor till hela familjen
MMUMS. och lite eurovisionsongcontest.
ett ord : PINSAMT.
säger inget mer. haha.


nu ska jag se mig runt
puss <3

Kommentarer
Postat av: Becca

ooh jag vill med slinga håret :) lite blonda slingor sådär!!

2008-05-27 @ 13:43:10
URL: http://vulnerablee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0