crie a little, die a little

imorn ska jag och 2 av my girls in till city för att inhandla konfirmation-skor som äger rum nästa lördag
hårfärg, smink förhoppningsvis också. det ska bli sjukt härligt att färga håret nu tänker jag satsa på ljust
OBS! inte blont. har ingen emot hårfärgen blond men det ser så onaturligt om jag av alla människor skulle färga håret brunt hahah. jag och även många andra skulle säkert få sig ett gott skratt om jag gjorde det men jag skippar det uhu. jag+blondt hår= katastroft fult ihi. ljusbrunt satsar jag på nu. tycker att det är ursnyggt nu till sommaren och med en snygg bränna (som jag jobbar på) anledningen till att jag hinner åka in till stan är för att vi har fått kompledigt för att man gått på ant-kvällar. jag var i thailand när det var en gång så .. men det struntar jag i jag tycker själv att jag förtjänar en dag ledig och shoppis lite :)


ihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0