a give you my heart

hej på er
sitter i datasalen har lunchrast
maten smakade äckligt
och så hamnade jag och B här.
( hon är fullt upptagen med att
plugga
) själv sitter jag med mobilen
i högsta hugg och lyssnar galet
på musik. och sitter här of course.
om ca 40 minuter går jag på so prov
det känns hyfsat håll tummarna för
mig och imorn har jag omprov i matte
ja, jag kan erkänna att mina bästa sidor
är inte matematik eller skolan över huvud
taget. men jag vet inte om tider kommer räcka
till ikväll jag ska till vånga och träna till konfirmations
dagen som är på lördag har lite panik osv. och efter
träning i k:an så ska vi grilla/avslutning myspys. synd
bara att vädret inte är med oss. det är kallt ;S usch.
hade redant vant mig vid vädret vi hade i helgen (a)(a)

nu ska jag ta igen det jag missat igår (läsa blogg)
ta hand om er.
puss.

i will throw the picture that's frozen in my mind.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0