the view from you're eyes. mm.

idag väcktes jag vid 10.15 utav min mobil som ringde. det var ebba som väckte mig tack o lov. vi skulle iväg och handla lite mat. till våran lilla middag till bella som ska vara borta i 3 veckor :'( so sad. det blev varm smörgåstårta m tillbehör, efterrätt blev yogurthglass m colasås MUMS. den glassen är något att rekommendera. verkligen. så då åkte vi i väg med mamma och så. sen så va vi uppe hos ebba och tilllagade allt wi. sen kom hon och blev så glad så, vi plockade en blombuket och skrev ett gullikort med. vi är sötast. och sen så kollade vi på HIP HIP HORA!  sen sa vi adjö till bellu som skulle fortsätta med att packa. wuuuuuuuu :'( och så tog ebba och jag en promenad och pratade lite. och avslutade våran dag vid datan och nu har jag käkat lite kvällsmat och nu sitter jag här med skit ont i ryggen AJ.FUCK. imorn har jag bestämt att jag ska ha en lugn och bra dag. ska försöka hinna springa bort och krama henne en sista gång. jag hatar avsked .. men som bella sa till mig - inget hejdå, vi ses :) stormgillar dig tjejen. ♥

på onsdag ska ebban och jag träffas igen. ska försöka få med henne in till stan.
pussen

Kommentarer
Postat av: see you later aligator ;)

kommer stormsakna dig min lilla flicka :'(

du är så jävla bra så det inte är sant!<3

har scannat ut ett kort på oss och alla oss i dagboken som ska sitta där så jag tänker på er hela tiden , fast det lär jag nog inte glömma. har mobilen med, så det är bara att ringa eller messa vet du! glömmer dig aldig bästa vän! det bästa som har hänt! är du!<3

2008-06-23 @ 22:12:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0