the moment

vaknade av någon som idiotringde till mig när jag försökte sova ut. men det gick verkligen INTE. det var bella som ville träffa mig en sista gång på 3 veckor :'( jag gick ut med hundarna och sen gick jag till henne och vi satt och pratade i en timmas tid och sen så sa vi farväl. så då är det adjös med henne ett tag. usch. vill inte tänka på det. snart kommer mammis hem och då ska vi käka riktigt svensk mat, strömming m potatismos MUMS. det är faktiskt riktigt gott ihh. resten av dagen blir en riktig slappdag. imorn ska ebba o jag nog in till stan och fönsteshoppa. jag har pengar sen midsommar men jag vet inte om jag ska spara dom till stockholm. mycket roligare att handla då, men jag vet inte riktigt vad jag ska ha på mig på lördag men ett stort plus är att jag har tillgång till min syster grejer ih. jag kanske inte borde skriva det här men esh. hon åker nämligen till PECE AND LOVE imorn. o ta med mig. det skulle vara så sjukt kul. en dröm. jag får götta mig här hemma istället.

..

one of us.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0