take the last thing u get




gårdagen spenderades i söderköping med dessa 2 underbaringarna <3 big love.
vi käka på bondes creperi, åt glass i stora lass och shoppade lite smått och
gick upp på det stora höga berget. tack mina honies ♥

på kvällen sov vi i tält tills idag. jag älskar våra knasiga påhitt.
ja och idag spenderades hela dagen ihop knölade med en
massa filtar i en inte fullt så soffa med en inte fullt så stor
teve. all day long iii.

tack för dagarna, tjeijs.
imorn är det midsommar
och ja jag ser både positivt
och negativt.

plus. idag åkte millis. imissu.

och ja jag hoppas på det bästa utav
midsommar. jag hoppas allt det
där löser sig.


adios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0