shopping-tisdag

klockan var tjugi i 11 ebba och jag hoppade på bussen och begav oss in till stan wiii
jag lämnade tillbaka kjolen och jag ångrar mig inte för fem öre fick med mig massa
annat snyggt. det blev ett par jeans, en vit tunika och ett vitt lite längre linne. och billigt
måste jag påstå också :) jeansen kostade 500 :- (inte det billigaste) tunika, 129:- och linne 79 :-
jag älskar att handla snyggt OCH OCH OCH billigt!!!!!!!!! :) ebba och jag tog också en tur på donken
och "nyttade" oss haha knappast. vi tog halv 3 bussen hem och så nu var jag iväg i blacka en stund.

nu resten av dagen blir att chilla galet, vilket jag är bäst på i hela världen haha.
+ att jag ska läsa lite bloggar och gott moi! :) jag vill ha sommarväder nu nu nu.
annars var det inget mer slänger in några bilder på mina nya klädeer
i hope you anjoy it
love.







free fallen
free fallen
free fallen




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0