nitar o läder

wi idag gick jag och bellis på stan. det var inte bestämt från första början men det bara blev att jag kom på tanken hum det är varmt, vad sitter inte då bättre än en liten kul glass på halvars? så in ååkte vi. det blev 2 kulor i en strut, mina favvo smaker. choklad o polka! <3 något som alltid funkar liksom. sen gick vi ner till stan igen och kikade lite köpte ett par nya skor wiii. på indiska 199 kr. inget farligt pris på ett par sko tyckte jag så det blev dagens köp och imorn ska bellu jag o hannis in igen och leta lite. vi ska hjälpa johanna med en studentpaket till L. förslag? jag ska hitta något till mor som fyller 40 på onsdag 11 juni. då jag har "oturen" att få vara på liseberg och inte kunna fira mammis. men det blir av i helgen i stället damn. då blir det parti. 40- och 18 års fest. tillbaka till shoppingen imorn så ska jag köpa en klänning/längre linne för 129 :- helt underbar rosa så snyyyyyyyyyyyyyggg. jag hängde undan den tills imorn hoppas bara mamma kan slänga ut den lilla slanten hih. nu blir det att sätta på sig skor och gå ut med stavarna - och ebbba <3

kort idag:
 561908-76



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0