miiiiiiiiiiiiiiiiih

ja idag har vi haft temadag 2. sex o samlevnad wiii NOT! så onödigt gash. så johanna och jag tänkte för en kort stund göra något som bella stoppade oss. sen ialla fall åkte vi till stan me and my honi´s <3  det blev en tröijis mih så somrig o fin så. men nu får det vara färdig shoppat för ett tag. har handlat stup i kvarten i mer en 3 veckor snart nu ;S inte konstigt att mina pengar bara försvinner!!!!!!! ihi. och inte verkar det som paus helvetet  verkar ringa mig :( jag vill ha ett somamrjobb! fuck u. skitsamma. i morn har vi gårdsfest det ska bli mysigt. då vet man att snart är det sommarlov iiiih. och om exakt en vecka så är vi på liseberg och glassar galet. och bellla det finns ingen återvändo när vi väl är där. det blir balder, kanonen,uppswinget m.m ihhh så kuligt :):) det ska verkligen inte bli som förra året, katastrof haha. nej nu ska vi ha det underbart wii girlies. ♥

här kommer min nya tischa:
image77

250 :- bikbok troligen slut. pascal sa att dom hängde ut dom idag och dom tar slut idag
ih och så hade jag turen att gå idag och få den mih. den blir nog dagens imorn. så snyggt
med mina nya skossingar också! love love.

Kommentarer
Postat av: b.

blää påre bajskorv, vi får la se vad det blir ;) haha

2008-06-04 @ 21:57:54
URL: http://belluu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0