it's all coming back to me now

ja idag vaknade jag vid 9 gick upp och gjorde ordning mig
klockan tickade på 20 i 11 mötte jag ebba vi gick to the bus.
så åkte vi in, vi gick o glodde lite såg att det var en hel del rea
på monki, men man måste tycka det är snyggt också så för mig
blev det inget, hade ingen ork heller för den delen att leva mig in i det haha.
men jag hittade en söt linne. thats it. 129 kr på bikbok. som jag tror jag slänger på mig
på lördag. till min jeans jacka o kjol. vi tog oss an en lunch på fräcka frökens och gud
vilken god sallad jag åt. mums. något att rekomendera. mmm. vid halv 3 åkte vi hem och
kollade på eva o adam - dom stora störtskön. och sen tog vi en promenad och så
käkade vi lite mat mumsi. och tog det allmänt lugnt.
idag åkte min syster till p&l missuhunn. ♥ och sådär. vid 8 gick hon in till mig och
kramade om mig. ih. så har min onsdag sett ut. och jag har världens ryggvärk spyr
på det. det går inte över .. imorn ska ebba och jag in till city (igen) och sola. måste se
lite brun ut iallafall huh. 






kissin

Kommentarer
Postat av: malin

Snyggt linne! =)

2008-06-25 @ 22:13:41
URL: http://sweetbanana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0