fredagkväll i mårn

ebba och jag åkte till mårn vid närmare 7. en aning för tidigt. men där satt vi på gräsplätten på min filt och pratade och väntade på millu,sara o matilda. men som jag och ebba vet och säkert många andra så är systrarna twins sämst på tider hahah. så där satt vi helt lonli till halv 9 då stollarna kom. då kom michis också. och det kom bara allt fler folk! både nytt och galma som man liksom kände igen. det var väldigt trevligt att gå runt där och prata med blandat folk. kvällen tog slut för oss vid 12 då vi åkte "taxi" hem ihihi. lite bilder kommer, jag är sämst på att ta intressanta bilder.



det får räcka tills vidare. nu känner jag att jag måste slänga i mig en macka eller något. magen är helt tom
kvällen var ialla fall sjukt kul! och tjejer i love u

Kommentarer
Postat av: Becca

finfina bilder :) vad har du för Kamera? edn verkar skitbra ju! haru System?

2008-06-16 @ 11:18:56
URL: http://vulnerablee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0