fredag

Just when you think you've got me figured out
Just when you think you know me well
Baby, you've barely even broke the ice
My river runs wide
You're not inside
But you're closer than you were.



jag hatar det här.
att folk tror sig vet så
jävla mycket om en själv
som man inte ens visste själv?
så jävla trött på skitsnack.




har gjort en fejkis.
blev inte så mycket att
sola igår. så det åkte på
lite brun utan sol.
det värsta är att man vet inte om det blir jämt?
haha.

lördagen ser ljus ut nu iallafall.
mills ska komma hit och
sen åker vi till blacka
och sen vidare! :)
jag har saknat i hjäl henne
så roligt att se henne igen efter
för lång tid. hun


nu ska jag fortsätta sitta här
och stormdigga min musik.
wi.

ha en bra fredag.
jag ska försöka
göra det bästa av dagen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0