flying way to long

måndag bloody måndag
första dagen på sommarlovet
och det känns? ja sådär. faktiskt lite halv
deppigt. faktiskt. det låter kanske helt galet
att det kan vara trist med sommar lov, men
situationen kanske hade sett annorlundare
ut om vädret kunde bjudit till istället för en jäkla
massa moln. jag vill sola, åka till mårn och vara
ute inte sitta inne och ruttna sönder vid datan som
jag annars gör. nog om vädret ..

idag vet jag inte riktigt vad som blir av dagen
kanske ebba? nini. imorn tror jag att jag tar
ett tripp till city och kanske kanske byter min
kjol är tveksam om den kommer användas ..
visst den skulle vara skit snygg på midsommar
men ja det är sista dagen imorn att lämna tillbaks den ..
det är liksom 300 kronor, jag kanske är mer sugen på jeansen
men det är hög midja? och jag känner mig så obekväm med det
ihh nu tänker jag så det knakar .. hum. vi får se vad jag bestämmer
mig ..


nu ska jag nog lägga mig i soffan en kort stund 
 




some things is better left unsaid ..

Kommentarer
Postat av: Becca

åh vad söt :)

2008-06-16 @ 17:06:24
URL: http://vulnerablee.blogg.se/
Postat av: Lisa

ihi sötnosa! <3

2008-06-17 @ 14:07:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0