en sång om bättring

hejhopp.
kom nyss hem från linköping med mamma o pappa
vi åkte vid 1 ungefär och så har jag gjort av med lite pengar
är nöjd så då gör det inget huh. vi käkade på en kebab så sjukt
gottt.  men vart sådär äckligt mätt så usch. då ångrar man sig.
vid 6 sen sak vi bort på en fika hos åsa. och vid 7 ska jag ut o gå
med ebba och få tillbaks min tröja som har vart utlånad i snart 3 veckor
och har inte saknat den så mycket .. vet inte om jag ska sälja den till
min syster. ;p men får prova den o så.

dagens köp blev bara massa fynd,


från vänster:
aprikos tee 129 :-
randigt/längre linne 99 :-
sidenjacka har kostat 400 rearea 200:-
WI.

så är hur nöjd som helst :)

nu ska jag äta jordgubbar! mm ilove.

Kommentarer
Postat av: Becca

Snyggt ;D

2008-07-02 @ 17:29:49
URL: http://vulnerablee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0