en midsommarnatts- dröm

ja igår så började kvällen med en hel del stress, men vid 8 så kom ebba och johanna och hämtade bella och mig
efter en hel del tvekande så släppte kicki av oss vid mårn, där det var heldött. vi träffade jonna,emma och sara och frågade vad dom skulle göra, dom hade trott också att det var liv här i mårn, men dom åkte ialla fall. så där stod vi som 4:a idioter hah. men vi gick till det såkallade berget och satte oss, och där var det några. men efter typ en timma så började det spöregna och vi gick upp till kiosken och stod och "tryckte", stefan onykter som han var var inte så stadig så han trampade sönder kiosken's blommer. haha. mer folk kom ialla fall. matilda fixade skjuts till vånga där det visst skulle vara parti, vi åkte dit. och där var det inte en jävel? man visste inte om man skulle skratta eller gråta. ja efter någon timma sådär, satt carro och jag på moppen med kenny till mårn igen, det var så kallt usch. och där var mina underbara vänner som hade lämnat mig. och då kom allt folk tillbaks igen, och där var vi igen i mårn.  och där avslutade vi våran kväll också. men det var faktiskt trevligt, när det var som trevligast var det dags att åka hem. så typsikt. jag skulle fått skjuts utav robin ( oykter på en cykel) men jag struntade i det och satte mig i bilen med mina hönor <3 så så såg min kväll ut mih. 


time after time  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0