dom senaste dagarna ..

ja dom senaste dagarna har jag haft det fullt upp

den här helgen har vart en riktig ebba-och cecilia helg.

och det var för länge sen sist.

helt oplanerat åkte vi till rix fm i linköping m

johanna linus o myggan. vädret var på topp

allt var på topp. puh så varmt det va. men det var

så värt det att få se brolle, takida, emd, patrik isaksson

m.fl mih så bra det var. ebba och jag stod i smeten

och trängdes med alla jävlar rent utsagt. det var så

jäkla bra och det kändes verkligen som sommarlov

som johanna sa :) efter rix så åkte vi hem med nedvevade
rutor och lite bryan adams - summer of 69! så underbart
och håret bara fladdra runt o runt. jag vill verkligen ha sommarlov
nu nu nu kan jag lova. vi ska göra så micket kul <3 tjeijs.
iaf linus släppte av oss ( eb&moi) och vi bestämde oss för att
slagga hos mig. så vi gick upp till henne och hämtade lite grejer
och film HONEY vilken bra avslutning på fredagen. vi somnade
och vaknade visst vid närmare 6 i soffan och lite snurriga så hoppade
vi i säng. och vaknade runt 11 igen och käkade frukost mums. så
åkte vi upp till ebba för att där var det tomt hus. kan inte bli mycket
bättre än så ? ha. no way. så lade vi oss och solade med en flaska
sodastream haha. so hot! och sen så satte sig ebba på moppen (m tess)
och åkte o hämtade 2 hawaii m mild sås och en cola. så käkade vi det
och fortsatte vårat solande. YES. sen så blev vi stört sugna på godis och
efter ett jävla velande så tog vi cyklarna och åkte till ica. sen såg vi på film 
och ja gjorde lite blandat och det avr ebbas o min fredag&lördag.

idag ska vi träna en sista gång på F&S innan vårat kort går ut.
ihhh

 


pussen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0