dom senaste dagarna ..

har jag mått både sämst o bäst. jag kommer bara skriva om det bra :)
i fredags tog bella o jag första doppet i mårn ihwi
i lördags var det 18/40 - års partaj och det var ett jäkla drag på det hela
så jävla kul! hela släkten kunde nog glädjas av varandra den kvällen
och vi tackar magnus uggla stort för hans underbara låtar att dansa
galet till
söndag gick på stan o gav smakråd till b's bror som fyller 20
imorn om jag ska vara exakt congrättz.

en snabb kortfattad blogg utav dom senaste dagarna
nu ska jag börja göra i ordning mig och sen ska jag
iväg till balen och servera wiii. eller inte haha.



puss på det inom kort kommande sommarlovet wi.
och min sommar ser ut att bli helt fullbokad
bl.a

stockholm x 2
arkösund
magnus ugga/håkan hellström

m.m
det var bara några grejer vi har planerat
wiiii


pusss igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0