awake

det är söndags kväll och jag är väldigt rastlös
imorn ska jag ta en sväng in till stan
själv eller med någon är sugen på
att fika med lillmormor :) men vi
får se ..

nu vet jag inte om jag ska sätta på
en liten film, smekmånaden är
en riktig höjdare men jag vet inte
om jag är sugen på att skratta
så magen spricker nästan ..
oh jag vill verkligen köpa massa
nya filmer, varenda filmjäkel
som jag har är ju så otroligt uttjatad.
men det är ju liksom inget man vill
lägga typ 150 kr på, en film ?
inte jag iaf .. men jag i ett nötskal
gillar ju 80tals filmer, så på ginza
behöver man inte lägg ut mer än en
50 lapp och det är ett plus. vi får se.


jag får se vad dagen blir imorn.

godanyheter iaf:
bella kommer på SÖNDAG
om en vecka och jag blir så glad
sommarjobbet var inte något för
henne mih jag blir så glad
att jag får hem henne min lilla
skorpa <3 du är galet saknad
plus johanni som jag inte sett på mer än
en vecka :( känns så tråkigt att det ska vara
såhär..



everybody hurt's.. sometimes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0