and you kiss'd me like you meant it

har vart hos my b know och vi såg på BRING IT ON all or nothing, gräsligt bra :) ihh. det var trevligt att umgås med sin näraste vän som man känt sen barnsben .. det är sjukt hur länge vi vart kompisar, 12 år. och vi är lika bra kompisar fortfarande <3 <3 


imorn ska jag och ebba in till stan och jag börjar allt mer o mer tveka på den där förbaskade kjolen ..
jag kanske bort prova den ? hum. om jag lämnar tillbaks kjolen vill jag ha linnet eller jeansen .. men då måste jag lägga till en hundring. KLÄDER VILKET BESVÄR! och det där linnet är sjukt snyggt men det är så dyrt bara för en liten trasa hah. men ändå så snyggt. en trasa är et ju inte men det är inte mycket man får för 300 :-  ja jag har några timamr kvara tt tänka på dett nini

Kommentarer
Postat av: bellis

12 år, it's amazing dude =). och mer ska det bli (aa)<3 kjolen är jättefin, men tänk "när" och "om" du kommer använda den! den får inte bli som dina andra tusen plagg, används en gång sen garderoben resten av klädernas liv, eller i värsta fall, garderoben på än gång ;)hihi love you<33.

2008-06-16 @ 20:33:16
URL: http://belluu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0