always

When he holds you close, when he pulls you near
When he says the words you've been needing to hear


igår var en helt okej rolig kväll. vi började lite smått hos robin, vi sjöng sing star. har inte skrattat så mycket på så länge. vi cyklade till mårn vid närmare 8, där det var typ heldött. så där var vi inte allt förlänge, vi blev hungriga så vi fixade skjuts så hamnade vi på konsumplan med en pizza i handen, undra vad dom tyckte som åkte förbi när det satt 10 pers o käkade hah. pizza tilltalade inte mig för stunden så det var som att kasta pengar i sjön. men snäll/a som jag/vi var bjöd vi några stackare som mer än gärna ha pizza. vid halv 12 gick vi till någon malin, där det var rätt så livat, kvällen avslutades där och för vissa blev det en ganska så blöt avslutning huh.
kameran var med, men inga bilder togs haha!
jag är sämst jag vet.
pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0