you're only see what you'r eyes want to see

vaknade som vanligt typ,
bella milla o jag åkte
till ica och köpte biljetter :D :D
wi nu ska vi verkligen gå på
HÅKAN O UGGLA!!! så kul.
bara lite tråkigt att jag börjar
få ont i halsen. men det ska
inte inte hindra mig från att
gå på det :) sen när vi hade
släppt av millson o bella
så åkte familjen till smultronstället
mysmys. så gick vi där och kikade
sen kom vi hem och käkade mat :)
nu ska jag bara slappa och jag
vill att klockan tickar till kväll så
jag kan se på irene huss, dom
filmerna är så sjukt bra =) har sett
4/6 wiii. dom är ruggigt bra tycker jag.


igår kväll som sagt kom lingblomarna
och åt middag och så. sen gick vi
till my och såg på skräckis. huhu
gullunge :) kvällen tog slut för mig vid
2 ungefär då gick jag o la mig.



nu måste jag ta det lugnt känner jag hihi.
har ont i huvudet fasen. ;|

förlorad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0