"när man väl bestämt sig.."

ja jämnt när man bestämt sig för något så ja så går det inte
tänker inte gå djupare på det men var bara tvungen att få ur mig det!



ja som sagt ebba och jag åkte till mårn, vi köpte med oss en liter jordgubbs mums.
det blev mest massa solning för oss! :) men det blev några dopp också. sen tog vi 4 bussen
hem och det blev pizza dags och det var riktigt mysigt att sitta ute och vi satt där ett bra tag och
pratade och pratade .. jag gillar det! och sen tog vi cyklarna till strömmen och satte oss och
pratade och återigen pratade hih. sen avslutade vi kvällen vi datan och satt och "sjöng"
till en massa musik hahah. så skön.

nu är det filmdags
och idag blir det INTE
hör o häpna ingen 80-tals
film utan en annan som är
gjord på 90-talet? hum
TITANIC så man kan få gråta lite
får se hur länge jag orkar se den idag

..

och det sista men inte det minsta
IFK, så pinsamt kan inte säga något
annat än det. PINSAMT!


hadet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0