låt hela världen få se ditt vackra leende

har hjälpt pappi lite nu
ska hoppa in i duschen och
sen fixa mig lite, sen blir det
middag med family o family
lingblom :) lite mys sådär.

på lördag 19:e juli
är det magnus uggla & håkan hellström
och bellu millu o jag ska troligtvis gå på det
men en bra början kan va att köpa biljetter?
hahaha. men det verkar inte bli av idag heller
så imorn måste måste vi verkligen göra det.
bella o millu har tendeser till att vara jävligt
sent ute i tid och allmänt sega! puss på dom :)
så jag håller tummarna att vi ska gå ih.



och något som jag verkligen hoppas på är att sara fixar den där lokalen
så att det kan bli någon klassträfff mih. så sjukt kul om det skulle
bli så som vi tänkt oss. sara du klarar det GOGO! =D saknar klassen
sjukt mycket :( ni är bäst bäst.



loosing grip

Kommentarer
Postat av: Becca

TYvärr :/ men jag gör det! men du måste ju fortsdätta läsa ändå :D? hoppas ja

2008-07-16 @ 18:19:44
URL: http://metrobloggen.se/rebfre

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0