konstig tisdag

igentlugen borde jag inte sitta här utan
igentligen borde jag vara i mitt rum och
packa till imorgon och till stockholm.
men det gör jag inte, orkar inte ta i tu
med min hemska garderob. jag hittar inget
och usch usch. bort bort vill jag. imorn tar
ebbson och jag 8 bussen in till stan och
möter upp lillimormor och tar bussen till
viken och där får vi skjuts till kömnevik
jag hoppas det är skapligt väder så vi kan
utnyttja bryggan och sola :) så idag blir
det inte någon långfilm i sängen till närmare
2. måste somna senast 1 om jag ska
ens orka öppna ögonen vid halv7-7 HAHA.
jag kommer inte klara det. ihi.

brolle jr är snyggast
punkt slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0