kommer du att klara det ?

sitter hemma hos mormor. vi har vart på bio, MAMMAMIA. så sjukt bra. verkligen en film att rekommendera.
idag mår jag piss, min röst ska vi inte ens prata om, det går inte att prata :O tack vare gårkvällen som var sjukt kul :)
men den återkommer jag med, är liksom inte helvan vid att sitta vid en bärbar huhu. har lyckats ladda ner msn iaf ihi. jag fick iaf ta en tidig buss till mormor så då gick vi en vända på stan och det var bara plus det för jag köpte mig det eftertracktade linnet som var tänkt att jag skulle köpa i stockholm men jag kände att det var en gnutta för dyrt liksom 300 spenn för ett linne som jag kanske vill ha någon månad :p men tur som man har ibland o inte allt för ofta så var det rearea på det så jag gav det halva priset för det där =) snyggis tycker jag. måste bara köpa mig en bra bh som är bra till det där linnet, haha. och det där linne kommer jag nog kunna användas till hösten också niii. jag tänkte ge mig på ett annat mingrönt linne men då var jag smart och tänkte att nae det kommer bara slängas långt ner i garderoben till hösten haha. smart är jag ibland så det var ett riktigt smartköp det där linnet mihi. ska snart gå ut o va lite social mot min mormor och imorn ska jag träffa en saknad, mycket saknad person.

- -

kan man hata någon så mycket som jag hatar dig?
.. du är bara till för att förstöra för mig. fuck u.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0