its win or lose

jag har det mycket obekvämt, ih eller inte. sitter i mormors soffa helt själv med datan i högsta hugg, teven på o musik som spelas högt ihi. sitter o lyssnar på massa gamla godingar, melike.

den här sommarn har snart gått, o vi är där igen. höst,skola,stress o depp :'( jag bara känner att jag aldrig kommer orka med det. jag vet inte äns om man kan kallat sommar, vädret är skit? dagarna bara försvinner? vilken uselsommar. jag hade så höga förväntningar på den här sommaren.. vi skulle göra så mycket ..men jag tror inte vi gjort en grej som vi sa att vi skulle göra. så mycket besvikelse. på ett sätt längtar jag till att skolan börjar, då är man inte så ensam och man träffar alla varje dag. man är inte ifrån dom man helst vill va nära hela tiden. jag saknar mina tjejor :(:( usch för den här sommaren. o för förra sommaren. sen den sommaren känns det som inget funkat för mig. jag vill ha tillbaka sommaren 2006. det fanns inga problem.  usch vad deppig jag låter. men det är så läget känns som. och det blir inte bättre utav att man tänker på sin syster som ska åka utomlands om lite mer än en månad som inte JAG får följa med på. jag bara måste få mamma o pappa att beställa en resa i höst/vinter.

You take my hand, and you say you've changed
But boy you know your beggin don't fool me
Because to you it's just a game.



..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0