i can't save you

tidig morgon för mig. vaknade vid halv 10 :| sjukt. men det var nog att jag somnade så tidigt igår kväll.
resan har tärt på min sömn helt enkelt. men jag hatar att gå upp så här tidigt. det är så skönt gå upp vid närmare
halv 1 men inte idag inte. idag ska jag troligen träffa bellilull. hon är lite efterlängtad. jag är sugen på att hitta på något
än att bara sitta hemma och uggla! haha. som vi vanligtvis brukar göra, visst det är skönt men jag har lite panik över
sommaren, känns som jag knappt gjort något! 5 veckor kvar nu, panikpanik. nu måste jag verkligen göra grejer. 
det är så dåligt att bo här på landet .. jag vill in till
stan för tusan. men det är inte så mycket att göra åt nu.

disturbia-rihanna



nu ska jag sitta här och lyssna på musik.
sen belladags. om hon någonsin vaknar.
det kan vara svårt? HHA.
 
ha en bra måndag.
jag ska försöka att
ha en bra måndag.
puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0