home again

gud så skönt att få sova i sin egna säng idag, har inte sovit i den sen i onsdags. har haft fullt upp
och det har vart så mysigt hela alltet, först kömnevik med en god vän och sen stockholm! wi
jag återkommer med bilder, har blivit jäkligt dålig på att lägga in bilder, min blogg är jäkligt grå!
men mina bilder ska nog "pynta" upp det hela haha. kömnevik var riktigt mysig :) vi åt gott i stora lass
och badade och solade galet på bryggan, vädret var riktigt fint båda dagarna! sol o värme. när jag kom hem sen
dagen efter var det bara att packa i hop det sista och bege sig till stockholm, när vi kom fram var klockan närmare 11 tror jag, då blev det lite mack-mys huhu och sen hoppade vi i säng. dagen efter, var den såkallade "shopping-dagen" som vi alltid går, mamma jag och tess gick ensamma och farbror och pappa gick och "prov-smakade" öl. och jag hittade en jäkla massa , uj vad pengar försvann fort från kontot, men jag handlade massa på rean, sån tur. men det blev endel grejer som inte var på rean men det var faktiskt inte så dyrt. men pengarna försvann iallafall huhu. (bilderkommer)
dag 2, vart en traditionell utflyktsdag, vi åkte ut på en båt till en mysig ö som hette fjäderholmen? tror jag. där käkade vi världens godaste mat, på världens mysigaste ställe, tess o jag satt med filt hhu :) med utsikt över stockholms skärgård hii. sen tog vi båt tillbaks och så blev det grönan, pappa jag och tess åkte kvasten, jetline m.fl och så åt vi på tyrol, mysmys. servitörerna var hur snygga som helst, dom gick klädda i manchester shorts, väst och höga strumpor såg ut som riktiga joddlare! sen blev det lite sommarkrysset, takida är bäst! wiii. sen var det dags att åka hem, då tog vi djurgårds båten till "andra sidan" och så tog vi tuben och buss hem till hanige, där det blev musik och lite film. dag 3
var hur sliten som helst, men vi åkte till stan igen och shoppade det sista hittade lite fynd igen hi. sen kom pappi och hämtade oss vid gullmarsplan och så såg våran lill tur ut i stockholm. I ♥ STOCKHOLM. just nu är min datat kaputt så det blir inga bilder, men det kommer. resten av dagen blir nog att se på tv :) ha en bra söndag. puss'n love


A little voice Inside my head said, "Don't look back,You can never look back."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0