go away

och idag ska vi äta tacos, så gott mm. har inte ätit det på evigheter eller jag åt det faktiskt i fredags men det räknas inte, det var skit gott, vi åt hemma hos ahlin's, har aldrig provat att ha avokadobitar i så gott mmmmmmmmm. men i dag blir det pappas taco, ubergott. blir ävem fajitas! jag kommer spricka. men gott blir det wiwi. är så trött på grillat så usch.
och vädret är ju katastrof ?! jag vill ha soooooooool, jag trodde faktiskt vädret skulle bli toppen nu, om man kollar tillbaka på tidigare väder! ska bli skönt med lite semester nu, den här veckan som kommer kommer blir fullt upp!

på tisdag ska vi troligen tjejerna träffas
onsdag - torsdag landet med ebbs/mormor mih.
tors-sön STOCKHOLMIA! shopping shopping.
vill sätta mig på thank god it's friday, så mysigt
ett ställe man sitter och glor på folk, jag såg faktiskt
brolle jr där förra året .. SNYGGI!


men nu ska jag ta en sväng i bilddagboken
så adjös

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0